• GUANGBO

Chì sò e classificazioni di i scarpi di sicurezza?

I scarpi di sicurezza ponu esse divisi in parechji tippi secondu e diverse funzioni.

A sola hè generalmente fatta di materiale di poliuretanu da una stampa di iniezione una volta, chì hà i vantaghji di resistenza à l'oliu, resistenza à l'usura, resistenza à l'acidu è alkali, insulazione, resistenza à l'acqua è ligerezza.2-3 volte più resistente à l'usura cà i soli di gomma ordinariu.

U pesu ligeru è una bona flessibilità, u pesu hè solu 50% -60% di a sola di gomma.Eccu l'introduzione specifica di i scarpi di sicurezza:

1. Calzature di sicurezza anti-statica: pò eliminà l'accumulazione di l'electricità statica in u corpu umanu è hè adattatu per i posti di travagliu infiammabili, cum'è l'operatori di stazioni di benzina, i travagliadori di riempimentu di gas liquefied, etc.

Materie chì necessitanu attenzione: Hè pruibitu di usà cum'è scarpi insulanti.Quandu si portanu scarpi antistatici, ùn deve micca portà calzini grossi di lana insulating o aduprate insoles isolanti à u stessu tempu.I scarpi anti-statici deve esse usatu inseme cù vestiti anti-statici à u stessu tempu.U valore hè pruvatu una volta, se a resistenza ùn hè micca in u intervallu specificatu, ùn pò micca esse usatu cum'è scarpi anti-static.

2. Calzature di salvezza di prutezzione di u toe: U rendimentu di sicurezza di a punta interna hè u nivellu AN1, adattatu per a metallurgia, a minera, a silvicultura, u portu, a carica è a scaricamentu, a cave, a machina, a custruzzione, u petroliu, l'industria chimica, etc.

3. Calzature di sicurezza resistenti à l'acidu è à l'alkali: adattatu per i travagliadori di l'electroplating, i travagliadori di pickling, i travagliadori di l'elettrolisi, i travagliadori di dispensazione di liquidi, l'operazioni chimiche, etc. Materie chì necessitanu attenzione: i scarpi di pelle resistenti à l'acid-alkali ponu esse usatu solu in un acidu bassu cuncentrazione. - postu di travagliu alkali.Evite u cuntattu cù e alte temperature, l'uggetti sharp dannu a fuga superiore o sola;sciacquate u liquidu acidu-alkali nantu à i scarpi cù acqua pulita dopu avè purtatu.Allora secca fora di u sole direttu o seccu.

4. Calzature di sicurezza anti-smashing: A resistenza di puntura hè u gradu 1, adattatu per a minera, a prutezzione di u focu, a custruzzione, a silvicultura, u travagliu friddu, l'industria di machini, etc. installatori di sottostazione, ecc.

Matters chì necessitanu attenzione: Hè adattatu per l'ambiente di travagliu induve a tensione di freccia di u putere hè sottu à 1KV, è l'ambiente di travagliu deve esse capace di mantene a suprana secca.Evite u cuntattu cù sharps, alta temperatura è sustanzi corrosivi, è a sola ùn deve esse corroduta o dannata.

I clienti ponu sceglie i scarpi di sicurezza chì li cunvene secondu u so ambiente di travagliu.


Tempu di Postu: Set-08-2022