• GUANGBO

XKY ||Chì sò i vantaghji di u toe cap compositu?

In cunfrontu cù i toe caps in acciaio, u toe cap compostu hà i seguenti vantaghji:

1. Rapportu altu pesu;Quandu a forza hè uguali, u pesu di u toe cap hè di circa 50% di u toe cap in acciaio (u pesu mediu di ogni serie hè di circa 45g).
2. U disignu di u produttu hà un altu gradu di libertà, chì pò fà l'apparizione di un spessore irregolare è una forma simplificata.U culore pò esse mischju arbitrariamente, è u pruduttu finitu hà una superficia alta.
3. Eccellente proprietà anti-static, anti-conductive, resistente à l'impattu, resistente à a temperatura alta è bassa, resistente à a corrosione, à l'acidu è à l'alkali.
4. U pruduttu hè fattu di materiali cumposti thermosetting, chì ùn sò micca tossichi è in linea cù a tendenza di a prutezzione di l'ambiente verde.

XKY Chì sò i vantaghji di u toe cap compositu1

5. U toe cap hè fattu di materiale non metallicu, chì ùn hè micca cunduttivu è hà una bona prestazione d'insulazione.Pò passà l'ispezione di sicurezza di l'aeroportu.
6. U toe cap d'acciaio hè ovviamente concave dopu l'impattu, è 85% di u toe cap hè restauratu à u so statu originale dopu l'impattu, cù una bona recuperabilità.


Tempu di pubblicazione: 11 ottobre 2022